toate sectiunile Rol.ro




Moment ISTORIC. Peste 80 de state au acceptat sa faca schimb automat de informatii fiscale

Peste 80 de state s-au angajat miercuri, la Berlin, sa faca schimb automat de informatii fiscale, in ...

Dupa sase ani de pierderi aceasta companie romaneasca incheie cu un PROFIT de 65 de milioane de lei

Compania Nationala Posta Romana va incheia acest an cu un profit de 65 milioane de lei, de la pierd ...

Jianu: Avem 500 de acorduri pentru 2.000 de locuri de munca destinate tinerilor absolventi

Departamentul pentru Intreprinderi Mici și Mijlocii, Mediu de Afaceri și Turism (DIMMMAT) a semnat ...

Duminica, 5 ore la coada la vulcanizare, luni, 5 minute!

Prima zapada a facut cozi imense la vulcanizari. Cine a prins duminica un loc pe lista de astepare s ...

Autostrada A1 Sibiu-Orastie, aflata la un pas de termenul limita de predare

O filmare aeriana publicata pe un forum arata stadiul lucrarilor de pe Autostrada A1 pe portiunea S ...

RCS&RDS pierde un nou litigiu in fata Antena Group

In urma cu trei ani, compania de cablu RCS&RDS era obligata, in baza unei ordonante presedintial ...

IAA Romania organizeaza "Ziua Publicitațiiˮ pe 29 octombrie

IAA Romania organizeaza "Ziua Publicitații" , prima ediție a unicului eveniment dedicat in total ...

Dilma Rousseff, realeasa presedinta a Braziliei cu 51,45 la suta din voturi

Dilma Rousseff a fost realeasa presedinta a Braziliei cu un scurt avans in fata adversarului sau de ...

UE va returna Romaniei 31,4 milioane de euro la inceputul lunii decembrie

Uniunea Europeana va returna Romaniei 31,4 milioane de euro. Este vorba despre bani pe care tara noa ...

Vanzarile de automobile Dacia s-au dublat in Irlanda

Irlandezii au cumparat in primele noua luni ale acestui an peste 2.400 de automobile marca Dacia, in ...


Inovatia in benzinarii - Rompetrol, Petrom, OMV, MOL, Lukoil



Inovatia in benzinarii - Rompetrol, Petrom, OMV, MOL, Lukoil
Share via email
Cele mai dinamice retele de distributie de carburanti din Romania se dedica tot mai mult fidelizarii clientilor. Cardul de fidelitate - in diversele sale forme dezvoltate de companiile din domeniu (inclusiv card de credit sau card de plata direct la pompa) - a devenit o realitate la Rompetrol, Petrom, MOL, Lukoil si OMV.

SMARTfinancial.ro a adunat informatiile disponibile de la aceste companii, incercand sa sublinieze amploarea pe care a luat-o inovatia in ceea ce priveste politica de marketing pe acest segment de retail.

MultiBonus, lansat de MOL Romania la 1 octombrie 2005, este un program pe termen lung, menit sa ii recompenseze pe utilizatorii stabili ai statiilor MOL. Programul MultiBonus este un program creat si operat de catre MOL Romania, in cadrul caruia posesorii de card MultiBonus pot acumula, in functie de valoarea cumparaturilor efectuate in statiile MOL, puncte transformabile in cadouri (bunuri si servicii). Cardul programului este inscriptionat MultiBonus si constituie instrumentul potrivit cerintelor programului MultiBonus.

Tot la MOL, clientii beneficiaza gratuit de compresor pentru reglarea presiunii in roti, un batator pentru covorasele auto si un spalator de maini. "In plus, cand doresc, ei se pot bucura de spalarea parbrizului, completarea apei la spalatorul de parbriz, masurarea concentratiei de acid din acumulator sau masurarea concentratiei de antigel din circuitul de racire. Pot apela si la aspirator pentru curatarea interioara a autovehiculelor", se arata pe www.molromania.ro, citat de www.SMARTfinancial.ro.

Petrom Card este o modalitate de plata destinata exclusiv achizitionarii de carburanti si reprezinta alternativa optima a platii cu numerar si/sau bonuri valorice. Asemanator ca forma si dimensiuni cu alte carduri, Petrom Card se deosebeste esential de acestea prin faptul ca este un card "inteligent"; microcipul incorporat asigura, in conditii de securitate, stocarea informatiilor despre client (date de identificare, numar de inmatriculare a autovehiculului) si informatii privind tranzactiile efectuate (locul si data alimentarii, tipul de carburant, cantitatea, valoarea soldului cardului).

"Petrom Card este un card de comerciant si este emis pentru fiecare autovehicul al clientului; cardul functioneaza ca un portofel electronic reincarcabil. Fiecare plata se autorizeaza de catre utilizator prin introducerea codului PIN gestionat de catre acesta si este urmata de emiterea unui bon fiscal care contine suplimentar: numele companiei detinatoare a cardului, numarul autovehiculului si soldul cardului", se arata pe site-ul oficial www.petrom.ro .

Serviciul fiind complet informatizat, clientul poate obtine oricand situatia detaliata a tuturor achizitiilor sale de carburant. Emiterea de carduri noi, precum si schimbarea acestora dupa expirare este gratuita. Cardul este disponibil ca si card de debit (pre-platit) pentru persoane fizice si juridice si card de credit pentru persoane juridice. Un serviciu asemanator este si Lukoil Card, destinat clientilor retelei Lukoil, insa informatii despre sistem sunt disponibile numai in benzinariile companiei, nu si pe internet.

Rompetrol a lansat la 1 martie 2006 Fill&Go Personal - primul serviciu din Romania care permite persoanelor fizice plata carburantilor direct la pompa. Prin acest serviciu este pus la dispozitia consumatorului un card care faciliteaza inregistrarea tranzactiei direct la pompele Rompetrol. Decontarea carburantului se face lunar, pentru alimentarile din luna precedenta, pe baza unei facturi. Termenul de achitare este de 10 zile de la data emiterii acesteia.

"Introducerea acestui nou serviciu confirma, o data in plus, preocuparea permanenta, prin diversificarea si calitatea pe care o avem fata de consumatori. Introducerea unui serviciu modern de plata a carburantului direct la pompa simplifica lucrurile: nu se mai pierde timp la casa si se elimina grija numerarului", a declarat Paul Pop, directorul general al Rompetrol Downstream.

"Fill&Go va simplifica viata si va lasa timp si energie pentru lucrurile cu adevarat importante pentru dumneavoastra. Cum functioneaza sistemul? Nimic mai simplu: in urma semnarii contractului, veti primi cardul Fill&Go Personal. Pe acesta il veti folosi ori de cate ori alimentati. Plata propriu-zisa o veti face o singura data lunar, cand veti fi instiintat printr-o factura despre suma alimentarilor din luna precedenta. Daca doriti mai multe informatii despre acest serviciu sau despre contract, sunati gratuit la 0800 0800 08", se arata intr-un comunicat de presa citat de www.SMARTfinancial.ro.

Pana pe 31 august 2006, Rompetrol desfasoara si o promotie intitulata "Incarca-te cu premii". Participantii vor primi pentru fiecare achizitie de carburant si / sau produse din magazin si / sau restaurant in valoare de 10 RON (100.000 ROL) 1 punct sub forma de sticker (o bulina de culoare aurie care are inscriptionat simbolul / conturul cartoanului joc).Punctele acumulate sub forma de sticker pot fi lipite pe un carton-joc, in valoare de 25 puncte in total, primit de la reprezentantul benzinariei. La promotie se vor putea castiga premii garantate sau premii prin tragere la sorti - 3 premii, fiecare constand intr-o masina Alfa Romeo 159, cod 140.363.0, versiune 1.9 Multijet, 120 CP Progression, culoare 289 Alfa Red.

OMV Romania ofera persoanelor juridice interesate posibilitatea de a beneficia de produsele si serviciile sale prin intermediul cardului de credit OMV cu functie Routex. "Controlul consumului de combustibil nu mai reprezinta o problema iar dezavantajul de a avea in permanenta la dumneavoastra sume de bani in numerar dispare. Inca o data OMV Romania isi demonstreaza preocuparea pentru satisfacerea nevoilor, confortului si nu in ultimul rand pentru siguranta clientilor sai", se arata pe site-ul OMV.

Sursa: vezi articolul original